Reklamní plochy Copywriting, tvorba obsahu Pořádání soutěží

Naše aplikace používají denně tisíce uživatelů, které můžete také oslovit. Propagujte svou společnost nebo produkt prostřednictvím bannerové reklamy umístěné v našich obsahově zaměřených aplikacích.

Naše obsahové aplikace

Naše Dobroty Profotky
KLERA
(připavujeme)
Typy reklamních ploch

Druhy reklamních ploch

Pro Vaši reklamu nabízíme několik formátů, které se odlišují především způsobem, jakým se zobrazují uživateli a také garantovanou viditelnou plochou ve viewportu.

1

Standardní bannerová reklama

Běžný reklamní formát vhodný pro zobrazování na všech zařízeních. Výhodou tohoto druhu reklamy je vysoká variabilita velikosti prezentovaného obsahu a poměrně nízké náklady. U této reklamy nemůžeme zaručit stálou viditelnost ve viewportu.

Protože jsou všechny naše aplikace plně responzivní, doporučujeme, aby byla vaše propagace také přispůsobena různým zařízením.

2

Nestandardní formáty

Mezi nestandardní reklamní formáty našich aplikací patří především overlay - překryv celé aplikace. Dále sticky banner, který zůstává fixně zobrazen v horní nebo dolní části viewportu, a pop up banner.

U těchto reklamních formátů zaručujeme stálou viditelnost ve viewportu, takže propagaci uvidí každý uživatel aplikace.

3

Reklama na pozadí aplikace

Reklamní formát typu branding je největší druh reklamy, který pro inzerenty nabízíme. Je využitelný pouze u aplikací, které nevyužívají celou šířku viewportu.

U tohoto reklamního formátu zaručujeme stálou viditelnost ve viewportu, takže propagaci uvidí každý uživatel aplikace.

4

Ostatní formáty

Nevybrali jste si z formátů výše? Nevadí, kontaktujte nás, můžeme se domluvit i na jiných druzích propagace.

Cena rekamní plochy a poskytovaná data

Pro stanovení ceny relklamní plochy využíváme dva systémy, které se liší dle Vaši požadavků a preferencí. Prvním systémem je výpočet na základě počtu zobrazení reklamy, druhý systém pracuje s dobou stálého umístění reklamy.

Počet zobrazení

Výpočet celkové ceny reklamní plochy u tohoto způsobu zobrazení reklamy je následující:
(dohodnutá cena za 1000 zobrazení) * (počet zobrazení reklamní plochy / 1000)

Stále umístění

Stanovení ceny u tohoto způsobu zobrazení je jednoduché. Jednoduše stanovíte časový úsek (dobu, po kterou bude plocha vyhrazena pro Vás), zvolíte si reklamní plochu z naší nabídky a nakonec dohodneme cenu.

Během zobrazování Vaší reklamy v našich aplikacích Vám budeme pravidelně poskytovat statistická data, která Vám pomohou určit výkon reklamní plochy. Konkrétně se jedná o:

  • naměřené hodnoty zobrazení reklamní plochy
  • počet interakcí s reklamní plochou
  • poměr zobrazení reklamní plochy ve vztaku k celkovému počtu zobrazení části aplikace, kde je plocha umístěna (pouze u reklam, kde není zaručena stálá viditelnost ve viewportu)

Výpočet hodnoty zobrazení reklamní plochy je realizován pomocí měřícího kódu, který zohledňuje zda je reklamní plocha ve viewportu prohlížeče. Zobrazení stejným uživatelem je započítáno na základě jeho unikátního identifikátoru pouze jednou za 30 minut. Všechna zobrazení u stejného uživatele v rámci 30 minut do první návševy, jsou započítána jako jedno zobrazení.

Stejnou metodu výpočtu využívá i společnost Google, proto jsme se rozhodli pro tento způsob měření zobrazení reklamních ploch.

Kalkulace reklamních ploch

Chci reklamu

1

Vyberte si tu nejlepší reklamní plochu pro Vaši propagaci. Abychom Vám výběr usnadnili, níže najdete dokumenty, které Vám pomohou.

V těchto dokumentech jsou také doporučení pro formáty propagačních materiálů. Dodržením těchto doporučení dosáhnete nejefektivnějšího zobrazení Vaší propagace.

2

Kontaktujte nás pomocí emailu admin@bluenet.cz, do zprávy uveďte:

  • Vaše kontaktní údaje
  • co chcete propagovat (aplikace, produkt, služba apod.)
  • jméno aplikace a označení zvolené reklamní plochy
  • způsob stanovení ceny (stálé / za zobrazení)
  • Váš návrh ceny za propagaci (celková cena nebo cena za zobrazení)

3

Co nejdříve se Vám ozveme a doladíme detaily. Následně nám poskytnete propagační materiály, které hned zhodnotíme z pohledu Podmínek pro schválení propagace (viz. níže).

Po schválení propagace uzavřeme smluvní vztah o poskytnutí reklamních služeb.

Po přípravě propagace v našem systému se Vaše reklama začne ve stanoveném termínu zobrazovat. V dohodnutých intervalech Vám poskytneme údaje z metrik našeho systému.

Ke stažení

Následující dokumenty Vám pomohou s výběrem reklamní plochy a vytvořením efektivních reklamních prvků. Také se v nich dozvíte o naší reklamní politice a procesu schvalení propagace.