Přihlásit seRozcestník blogůChci také blog      
záhlaví

Blog o hře Creativerse :-)

Na našem blogu budeme zveřejňovat různé návody ke hře a také pravidelné příspěvky o tom jak se náš herní svět mění a rozvíjí.

 


Poslední aktualizace hry

Bohužel nám při poslední aktualizaci hry nejspíše smazaly naš světy, na kterých jsme pracovali.Zkrátka je nemáme v nabídce a nedaří se nám je najít, ani podle jména. Momentálně se hra Creativerse trochu zkazila a své hráče nutí přejít na "Prémiový" účet, o který nemáme zájem. Z tohoto důvodu už bohužel nebudeme přispívat :(.

číst dále...

Pláně a poušť

Od už známého údolí jsem se rozhodla projít skrz zasněženou oblast, která u břehu moře nebyla až tak veliká. Kousek za údolím začínala další tajga a menší lesík s jezírkem.   Za lesíkem byly velikánské rozlehlé pláně, na kterých bylo jen pár stromů a několik prasátek Pigsty. Pláně vedly do všech stran a já jsem se rozhodla projít skrz. Za pláněmi byli další, tentokrát s normální trávou, ale hned pár metru za nimi byl písek s velikou horou ...

číst dále...

Taiga

Rozhodla jsem se jít na průzkum. Když jsem přišla za náš známý lesík, narazila jsem na další les, tentokrát trochu jiný než ten náš. Stromy byly větší a tlustší, některé měli červené a žluté listí a všude kolem byla malá jezírka.    Pak jsem přišla k jednomu jezírku s velikým stromem. U jezírka rostlo rákosí a procházelo se tam spousta prasátek- Feral Pigsy. Hned jak si mě všimli, rozběhli se za mnou a tak jsem skočila do jezírka, naštěstí do vo ...

číst dále...

Obytný dům - část 2

Dnešní díl stavby naší první budovy ve stromové vesnici bude o něco delší než ten první, hlavně proto, že se podařilo postavit poměrně velkou část celé budovy. Také se změnil status této stavby, původně to měl být samostatný dům, ale rozhodli jsme se z tohoto nápadu vytvořit celý projekt - komplexní vesnici / město postavené v korunách okolních stromů. Z toho důvodu jsme vytvořili samostatnou rubriku Projekty, kde budeme uveřejňovat větší a kompl ...

číst dále...

Obytný dům - část 1

Včera jsem začal se stavbou stromové pevnosti. Protože je ve hře mnoho opravdu velkých stromů, tak si říkají o to, aby se na nich něco postavilo. Na výběr jsem měl velké množství stromů různých velikostí i tvarů a nakonec zvítězil tento: Nějakou dobu jsem přemýšlel jak postavím přístupovou cestu k domu na stromě. Nejdříve mě napadlo postavit dřevěnou rampu, která by se obtáčela kolem kmenu, ale později jsem se rozhodl pro skryté schodiště uvni ...

číst dále...

Deštný prales + bedna jako bonus

Dnes jsem stavěl stezku k dolu a na bloky, které jsem chtěl použít, jsem potřeboval vosk. Jako naschvál nikde poblíž jsem na stromech neviděl včelí plástve, z nichž se vosk získává. Po chvíli jsem se rozhodl vydat se pro plástve někam dál. Pár minut chůze od domu jsem narazil na prales. Pohled na prales přes řeku nijak nenapovídal jaké rozměry bude les mít: Jakmile jsem opustil starý známý lesík, jenž obklopuje náš dům, uvědomil jsem si rozdíl me ...

číst dále...

Stezka k dolu + most

Dnes jsem dokončil důl (pár beden a okna), nejříve jsem přemýšlel o klasických dřevených oknech, ale myslím, že kamenná okna vapadají na této budově lépe (interiér):   Chodníček jsem udělal z "chodníkových" bloků :-) a kamenných schodů. U dolu jsem postavil také opěrnou zeď, která drží chodník ve svahu.     Přes řeku jsem postavil kamenný most - použil jsem podobné materiály jako při stavbě stezky, aby cesta jako celek vypadala jednolitě. Jak ...

číst dále...

HUD - uživatelské rozhraní

Dnes se podíváme na HUD Creativerse - neboli uživatelské rozhaní hry. Oproti jiným hrám podobného žánru, je HUD v Creativerse hodně informativní a zárověň i přehledný. Popis jednotlivých částí rozhraní začnu z horní části obrazovky: Kompas Nahoře uprostřed je umístěn kompas, který kromě světových stran ukazuje také zajímavé události a ikony. Největší ikonou na kompasu je oranžově X, označující polohu vašeho Touchstoneu (teleport), takže poku ...

číst dále...

Důl - vchod

Dnes jsem se rozhodl postavit k našemu dolu nějaký lepší vchod. Ona totiž jen díra do země vypadá docela ošklivě :-). Také plánuji, že v novém dole budou nějaké bedny na přebytečný materiál, takové malé skladiště na různé běžné materiály. Starý vchod do dolu vypadal takto: Obyčejná díra v úbočí hory, nic moc zajímavého ani hezkého. Navíc je terén kolem vchodu poměrně členitý a ztěžuje přístup, proto jsem nejdříve vytvořil rovnou plochu vhodnou ...

číst dále...

První dny v Creativerse

Creativerse hrajeme 3 dny (dnes) a musím říct, že hra je poměrně návyková - osobně mám na Steamu za poslední dva dny 11 hodin ve hře :-). Vzhledem k tomu, že máme nahráno spousty hodin v Minecraftu, tak pro nás nebyly začátky vůbec složité - stejné principy jsme rovnou používaly a rozdílné věci a postupy jsme si rychle osvojili. Bohužel jsme se rozhodli psát tento blog až když jsme měli hotový náš první domek, takže bohužel neuvidíte postup stav ...

číst dále...